czwartek, 17 kwietnia 2014

Blogowe powitanie gadżetmaniaków

Nie za bardzo wiem, co wypada, a czego nie wypada pisać w pierwszym poście na blogu dlatego też poświęcę jedynie chwilę na oficjalne przywitanie się z czytelnikami: Cześć!


Skoro tu trafiliście, znaczy to, że szukacie informacji na temat nowoczesnych technologii i ciekawych gadżetów. A może sprowadził Was tu jakiś artykuł dotyczący akcesoriów mobilnych? Trudno mi to teraz ocenić, bo muszę wybiegać myślami w przyszłość, faktem jest jednak, że tematyka, którą chciałbym się tu zająć dotyczy w dużym stopniu elektronicznych urządzeń - zarówno tych najbardziej znanych jak smartfony, laptopy czy tablety, jak i tych, o których mówi się mniej, a czasem nawet mało kto o nich słyszał. Technika w ciągu ostatnich dziesięcioleci zrobiła niewyobrażalne postępy i dobrze jest trzymać rękę na pulsie i wiedzieć co się dzieje w świecie nowych technologii. Mi samemu trudno jest za wszystkim nadążyć, dlatego będziecie musieli wybaczyć mi tutaj pewną wybiórczość. Postaram się jednak przedstawić tu dla Was kilka artykułów, które, mam nadzieję, okażą się pomocne i ciekawe. Mam nadzieję, że jeszcze tu wrócicie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz